Impostare filtro HUD per PT3

• theperni
      theperni
      Bronzo
      Presente da: 08-28-2007 Contributi: 4.346
      Giocando SnG DorN, vorrei impostare un filtro dell'HUD in modo che mi faccia vedere le statistiche in base al numero di players seduti al tavolo, ovvero se siamo in 9 vorrei vedere le stats di gioco comprese nelle fasi da 8 a 10 players, se siamo in 8 le stats comprese da 7 a 9 e così via.
      Quando usavo PokerOffice c'era un filtro specifico, se ad esempio si impostava "+1"&"-1" si otteneva l'effetto che volevo io.

Su PT3, seleziono configure --> configure HUD --> HUD options; qui trova il filtro "Player Ranges".

Se imposto le seguenti condizioni, ottengo l'effetto desiderato?
      1a riga: min 6 - max 7
      2a riga: min 7 - max 8
      3a riga: min 8 - max 9
      4a riga: min 9 - max 10
  • 2 risposte
    • april4
      april4
      Bronzo
      Presente da: 09-13-2008 Contributi: 1.530
      Sì Perni, è così. ti ricopio dalla documentazione di PT3 (spero di non fare spam...)

"6. Player Ranges: This relates to the number of players currently at the table. People play differently when there are more or less players involved, and the Player Ranges settings allow your stats to reflect this. If you have no ranges set, all hands will be used; but if you define one or more ranges then only hands played where there were a certain number of players involved will be used. For example; if you set a range Min:2 - Max:2 then if you are playing heads-up, only stats from hands where your opponent was playing heads-up will be used. If you set another range Min:3 - Max:6 and your table has between 3 and 6 players currently active then their stats will reflect all their previous hands where between 3 and 6 players were involved, but not their heads-up or full-ring hands. If you have a third range Min:7 - Max:10 and your table has, say, 7 players then their stats will show only data from tables with 7 or more players. If someone leaves the table to leave 6 players, then it will change to show everyone's stats from hands with between 3 and 6 players. [...] Your ranges must be exclusive - i.e. they cannot overlap, so 2-2; 3-7; 6-10 would not work as you would expect. Any number of players not covered explicitly by a range will show stats from all a player's hands."
    • theperni
      theperni
      Bronzo
      Presente da: 08-28-2007 Contributi: 4.346
      Ok, grazie april.